Serviciul de Pet Sitting sau Vizite la domiciliu presupune deplasarea noastra la domiciliul dvs. unde vom avea grija de toate animalutele casei, chiar si de plante daca este nevoie. Frecventa vizitelor poate fi de una sau mai multe vizite pe zi.
Suntem flexibili si ne place sa primim instructiuni despre cum doriti sa fie ingrijit animalutul dvs., asa ca o lista scrisa este de mare ajutor. De asemenea va recomandam sa consultati regulamentul de vizite inainte si sa ne contactati daca aveti nevoie de detalii suplimentare.
Tarife:
Vizita de 1h: 70 lei
Vizita de 0,5h: 50 lei
1. REZERVARI
Rezervarile pentru serviciile de vizite la domiciliu se fac in scris prin mesaj sms sau whatsapp doar in cazul in care ati mai apelat la serviciile noastre si nu sunt necesare instructiuni suplimentare. Rugam clientii noi sa ne contacteze telefonic pentru a stabili o prima intalnire de cunoastere in care se preda cheia si se dau instructiunile.
Rezervarile facute cu mai putin de 48h inainte pot fi supuse unor taxe suplimentare.
Confirmarile rezervarilor se fac tot in scris ca raspuns la mesajul clientului.
In unele cazuri se poate solicita un avans (intre 20-50%) pentru confirmarea rezervarii (de sarbatori sau alte perioade aglomerate). Acesta este nerambursabil in cazul in care clientul anuleaza rezervarea.
Recomandam ca rezervarile sa fie facute cat mai din timp posibil (de ex. cand se cumpara biletele de avion, se rezerva cazarea, etc)
2. PRIMA VIZITA DE CUNOASTERE
Prima vizita de cunoastere este obligatorie pentru toti clientii care apeleaza la serviciile noastre de vizite pentru prima oara si este gratuita pentru clientii noi. Rolul acestei vizite este, dupa cum ii spune si numele, de a ne cunoaste intre noi, de prezentare a casei si a locurilor cheie unde se gasesc lucrurile animalutului (mancare, recompense, litiera, etc) si de a cunoaste animalul in cauza.
Aceasta vizita nu este un interviu de angajare sau un interogatoriu (desi se vor pune multe intrebari), ci mai degraba o intalnire in care ne cunoastem reciproc cu scopul de a determina compatibilitatea noastra si posibilitatea unei colaborari. Se intampla cazuri in care una dintre parti nu se simte confortabila cu cealalta, nu se creeaza conexiunea asteptata, etc, si asta este perfect in regula. In cadrul acestei intalniri se ia decizia de a merge mai departe cu colaborarea sau nu.
Este ocazia perfecta de a pune cat mai multe intrebari, se pot lasa inclusiv instructiuni scrise, se stabileste frecventa vizitelor si aproximativ ora in care se vor face vizitele.
Recomandam ca tot la aceasta vizita sa fie predata cheia. Lasatul cheii la vecini, sub pres, la portar, etc, nu este recomandata si se face pe proprie raspundere.
De regula, aceasta vizita dureaza aproximativ 30 de minute si se face in saptamana dinaintea primei vizite preferabil.
Clientii care au mai beneficiat de acest serviciu, dar li s-a returnat cheia, platesc o taxa unica de 50 lei pentru fiecare predare a cheii.
3. DESFASURAREA VIZITELOR
O vizita tipica include hranirea, administrarea tratamentului (unde este cazul), plimbatul (in cazul cainilor), curatatul litierei (la pisici), timp petrecut cu animalutul si ingrijitul casei conform instructiunilor lasate de stapan.
Durata unei vizite este de aproximativ 60 minute atat pentru caini, cat si pentru pisici. In cazul reptilelor, pasarilor, rozatoarelor, etc, o vizita obisnuita dureaza aproximativ 30 minute.
Pentru siguranta proprietatii si a animalelor pe care le avem in grija, insistam sa facem vizitele zilnic, cel putin o data pe zi. In acest fel putem identifica din timp eventuale probleme de sanatate ale animalului si/sau accidente care pot surveni in casa (inundatii, spargeri, etc)
Este obligatoriu sa anuntati in termen de 12 ore sosirea dvs. acasa. Solicitam asta pentru ca au fost cazuri in care proprietarul a ramas blocat, fara semnal/baterie si nu a putut sa anunte si sa solicite vizite suplimentare pentru animalul sau, acesta ramanand neglijat complet. Din acest motiv, vom continua sa facem vizitele obisnuite pana ne asiguram ca animalutul este in siguranta cu dvs. in casa. Aceste vizite se taxeaza suplimentar.
Se acorda prioritate in program animalelor diabetice, epileptice, sau cu alte nevoi speciale care necesita un program fix pentru tratament.
4. PLATA
Plata se poate face in avans la prima vizita in momentul predarii cheii in cash, card sau revolut. Tarifele le puteti consulta aici.
In cazul in care avem deja cheia dvs., plata se va face fie cu cash lasat in casa, fie prin Revolut.
In perioadele care cuprind concedii estivale si sarbatori legale se solicita un avans de 20% din suma totala pentru confirmarea rezervarii. Acest avans este platibil prin transfer bancar sau Revolut. Perioadele de sezon sunt lunile: Iunie, Iulie, August si Septembrie, Sarbatori religioase (Pasti, Rusalii, Sf. Maria, Sf. Andrei, Craciun).
5. ANULARI
Anularile se fac in scris prin sms sau whatsapp.
In cazul unei anulari, nu se ramburseaza avansul achitat.
Scurtarea perioadei de vizite, din motive de revenire mai devreme acasa, este posibila, insa veti fi taxat pentru toata perioada rezervata initial.
6. DIVERSE
Vizitatori: va rugam sa ne informati daca in casa dvs. vor avea acces si alte persoane in perioada rezervata (menajera, vecini, familie) si care este rolul lor. Putem suna autoritatile locale in cazul in care descoperim intrusi si nu dorim sa se creeze confuzii.
Alarma si securitate: Recomandam sa setati un cod nou, care sa fie utilizat doar de pet-sitter, pentru armarea si dezarmarea sistemului de securitate din casa dvs. Nu va vom solicita propriul cod de acces din motive de siguranta.
Supraveghere video: va rugam sa ne informati daca exista camere de supraveghere in interiorul casei. Nu ne deranjeaza, dar consideram ca este corect sa fim informati de existenta lor.
Tine de responsabilitatea proprietarului sa se asigure ca nu exista riscul ranirii sau a evadarii din casa / curte.
Vreme extrema: ne rezervam dreptul de a adapta programul vizitelor noastre daca se manifesta temperaturi extreme si este nevoie sa scoatem animalul afara sau sa modificam setarile de caldura din casa, sa oprim diverse robinete, sa dam drumul la aerul conditionat etc.
In cazul in care doriti sa limitati unele zone/camere din casa unde nu doriti sa intram, va rugam sa specificati asta in instructiuni sau la predarea cheii.
Fotografii: Daca NU doriti ca fotografii cu animalul dvs. sa apara la noi pe site sau pe pagina de facebook, va rugam sa specificati asta inaintea primei vizite. Respectam intimitatea clientilor nostri si nu mentionam numele dvs. in postarile noastre, iar locatia gps din fotografii este eliminata inaintea postarii.
Tips: Nu avem asteptari in acest domeniu, dar daca doriti sa ne lasati un mic cadou sau bacsis in semn de apreciere, nu va refuzam.
7. URGENTE SI CAZURI DE FORTA MAJORA
Urgentele medicale vor fi adresate imediat de catre pet sitter prin acordarea primului ajutor si daca este cazul prin transportarea animalului la cea mai apropiata clinica deschisa sau la clinica / medicul indicat de client in instructiunile initiale. In cazurile in care este necesar transportul la medic, va vom contacta imediat pentru informare, dar daca nu raspundeti si starea animalului este urgenta, vom lua decizii in functie de gravitatea situatiei. Daca ati specificat in instructiuni medicul veterinar la care este inscris animalul dvs., vom apela la acesta in cazul in care este deschis, daca nu, vom merge la cel mai apropiat medic/clinica din zona. Este responsabilitatea proprietarului decontarea cheltuielilor medicale platite de pet sitter plus taxa pentru transportul animalului.
Eventualele pagube produse de animal sau alte persoane in casa nu reprezinta responsabilitatea pet sitter-ului si nu poate fi tras la raspundere, insa acesta are obligatia de a anunta cat mai repede starea degradarilor produse si de a lua masurile care se impun pentru a asigura in continuare siguranta animalelor din casa.
In caz de vreme extrema, calamitati naturale, sau alte situatii care fac imposibila sosirea la dvs. acasa, va recomandam sa aveti un plan B care implica sa mai fie o cheie la o persoana din proximitate (vecin, administrator bloc, portar, etc). Vom contacta aceasta persoana, doar in cazuri extreme, pentru a le cere ajutorul.
Siguranta si sanatatea animalelor pe care le ingrijim sunt prioritatea noastra principala si vom face tot posibilul ca acestea sa nu fie puse in pericol.
Mentioneaza acestui serviciu ca il contactezi de pe PetOne.ro, atunci cand il suni.